.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عسگر اولادي به موسوي هشدار داد:
آقاي موسوي سرنوشت بني صدر و منافقين را براي شما نمي پسنديم
ما از روي علاقمندي به شما متذكر مي‌شويم، سرنوشت بني‌صدر و منافقين را براي شما نمي‌پسنديم. به دامان ملت و آغوش رهبري و ...
 آقاي موسوي سرنوشت بني صدر و منافقين را براي شما نمي پسنديم

حبيب الله عسكراولادي دبير كل جبهه پيروان خط امام و رهبري در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي فارس با اظهار تاسف از صدور بيانيه جديد ميرحسين موسوي گفت: رئيس جمهور آمريكا و برخي سران اروپايي اغتشاش و شورش را براي مخدوش كردن راي 40 ميليوني مردم فداكار ايران تجويز مي‌كنند و به عمال خود دستور مي‌دهند به زن و بچه مردم در خيابانها تعرض كنند. آيا دستور آنها را به فارسي ترجمه كردن و در بيانيه خود آوردن تاسف‌بار و تاثرآور نيست؟!
وي با طرح سؤالي از ميرحسين موسوي گفت: بنده سوال مي‌كنم اگر شما راي آورده بوديد اجازه مي‌داديد طرفداران رقيب شكست خورده به خياباني بيايند و بگويند انتخابات را ابطال كنيد و آنقدر تكرار كنيد تا انتخاب قانوني شكسته شود؟!
وي افزود: آيا ستيز با قانون كه اعلام جنگ با مردم و رئيس جمهور قانوني كشور است صلاحيت احراز شده توسط شوراي نگهبان مربوط به شما را زير سوال نمي‌برد؟
وي با هشدار به اينكه مردم مراقب شعارهاي گمراه‌كننده و فريب اثر باشند گفت: اگر تخريب و آدم كشي غارت اموال مردم و صدمه به بيت‌المال در پوشش نصر من‌الله و فتح قريب و الله اكبر و حسين حسين كردن قابل توجيه باشد، قطعا قرآن سرنيزه كردن در برابر علي (ع) توجيه شدني است! آقايان بايد متوجه باشند در كدام اردوگاه دشمن عليه امام عادل ايستاده‌اند.
وي با اشاره به هدايت‌ها و صراحت‌هاي مقام معظم رهبري در خطبه‌هاي نماز جمعه اخير گفت: من هرگز فكر نمي‌كردم آقاي موسوي در برابر سماحت رهبري و نصايح دلسوزانه ايشان اينقدر بي‌اعتنايي و جمود نشان دهند و با ايستادن در مقابل قانون دوباره به تحريك‌هايي كه به اغتشاش منجر مي‌شود، بپردازند.
وي خطاب به موسوي گفت: آيا انتخاب زمان 30 خرداد براي صدور بيانيه كه روز قيام مسلحانه منافقين عليه امام (ره) و نظام و انقلاب بود براي خروج بر حاكميت اتفاقي است؟!
چرا نبايد درك كنيد كه توسط تيمي اداره مي‌شويد كه مدتها پيش جامعه مدرسين حوزه علميه قم عدم مشروعيت اسلامي آنها را اعلام كرده بود!
آيا بيانيه ديروز آقاي موسوي تولي به ولايت و التزام عملي به قانون ساسي بود؟!
وي همچنين گفت: اگر امام (ره) در قيد حيات بودند راجع به صدور بيانيه‌اي كه فرمان اغتشاش و آشوب دارد و از اتاق جنگ رواني آقاي موسوي به گوش مي‌رسد چه مي‌فرمودند؟!
وي بار ديگر خطاب به ميرحسين موسوي گفت: ما از روي علاقمندي به شما متذكر مي‌شويم، سرنوشت بني‌صدر و منافقين را براي شما نمي‌پسنديم. به دامان ملت و آغوش رهبري و راي قانون و اكثريت بازگرديد و بي‌مهري به نظام و مردم را در مقابل مهر مردم و سماحت رهبري معظم و نظام قرار ندهيد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهروند مازندرانی 1 تير 1388
مدیریت محترم شبکه یک سراسری تلویزیون کشور
سلام علیکم ،
با احترام ، خواهشمند است یکبار دیگر مصاحبه تلویزیونی آقای جعفر قربان پور داوطلب فرهنگی مستقل ساروی ثبت نام شده ریاست جمهوری دهم در اولین روز ثبت نام حضوری درمحل ستاد انتخابات وزارت کشور که در تاریخ 15/2/88 انجام شد و در اخبار سراسری شبکه یک آن روز نشان داده شد را بطور کامل پخش نمایید . پیشنهاد جالب (تشویق بجای تخریب ، تعامل بجای تقابل...) ایشان به کاندیداها در آن روز درس سیاسی و انتخاباتی برای همه کاندیداها ، نخبگان سیاسی و رسانه های حال و آینده کشورخواهد بود . سفارش ایشان به خبرنگاران در مورد رسالت مطبوعاتی برجسته بود . کاش به پیشنهادهای ایشان توجه می شد ؟! کاش صدا و سیما در برنامه های سیاسی و انتخاباتی از ایشان دعوت و ایده های زیبای اورا منعکس می نمود ؟! چرا که ایشان با بینش سیاسی جلوتر از زمان آن روز کاندیداها را به اتحاد دعوت کرده بود ....کاش که مدیرکل محترم صدا و سیمای مازندران زمینه را برای حضور نخبگان مستقل سیاسی مازندرانی فراهم نمایند ؟! لطفا بیانیه ها و مقالات سیاسی متعدد ایشان را از سایت شمال نیوز با توجه به تاریخ درج آن بازخوانی نمایید تا از آینده نگری سیاسی ایشان درس بگیرید ؟! ....با تشکر
نا شناس 1 تير 1388
این جعفر قربانپور هم یک جوک سیاسی مازندران شد!

علي اصغري 1 تير 1388
بسمه تعالي

آقاي موسوي با بيانه اخير خود اثبات نمودند كه مخالف رهبري و شوراي نگهبان و قانون اساسي مي باشندشما اثبات نمودند كه بازيچه عده اي از مخالفين نظام در داخل و خارج كشور شده ايد آنچه مسلم است در انتخاب هيچ تخلفي صورت نپذيرفته و شما اين موضوع را به خوبي درك مي نمايد . در اينجا به آقاي موسوي اعلام مي نمايم من يكي از طرفداران شما بودم ولي با وقايع اخير از راي دادن خود به شما پشيمان شدم آقاي موسوي شما دنبال چه هستيد آيا مقام طلبي . اگر هدف رضاي خداوند باشد در هر كجايي كه باشيد مي توانيد انجام وظيفه نمائيد . آيا هيچ مي دانيد با تحريك بي مورد شما اغتشاش گران به خيابان ها مي ريزند و موجب آزار و اذيت مردم و كشتار مردم بي گناه مي گردند آيا هيچ مي دانيد خوني كه ريخته مي شود گناهش بر گردن شماست . من مطمئن هستم اگر انتخابات تكرار شود شما 5 ميليون راي هم ديگر نمي آوريد.
نا شناس 2 تير 1388
کاندیداهای دیگر که اشک شما را درآوردند بهترند یا آقای قربانپور؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.664 seconds.